גלו דרך מהירה וקלה להרכיב עדשות מגע

עקבו אחרי המדריך המהיר הבא וגלו איך להרכיב את העדשות בצורה קלה ובטוחה.

מזל טוב לרגל רכישת עדשות המגע הראשונות שלכם, ואיתן גם המראה החדש שלכם. לעדשות מגע יתרונות רבים. אתם לא תאמינו כמה קל להרכיב את העדשות ולהסיר אותן מהעיניים. אולי ייקח לכם קצת זמן להתרגל, אבל מהר מאוד תגלו את הדרך שלכם ותעשו את זה בקלות ובטבעיות. אם זו הפעם הראשונה שלכם עם עדשות מגע, זכרו: קשה באימונים, קל בקרב. (ניתן לתאם אצלנו בקליניקה הדרכה למרכיבים חדשים, לתיאום תורים התקשרו 03-6055506)

רחצו את הידיים

השתמשו בסבון נוזלי אנטי-בקטריאלי ללא בישום, שטפו את הסבון ויבשו את הידיים במגבת נטולת סיבים.

ודאו שהעדשה לא הפוכה

איך עושים את זה? פשוט מניחים את העדשה על קצה האצבע ומחזיקים אותה מול האור. אם שולי העדשה בולטים החוצה, העדשה הפוכה. אם היא נראית כמו גביע בעל שוליים חלקים, אפשר להמשיך. רוב עדשות ®ACUVUE מצוידות גם בסימון 123 על פני העדשה, שמאפשר לראות בקלות אם הן הפוכות. אם המספרים “קריאים” ולא הפוכים, גם העדשה בצד הנכון.

החזיקו את העין פתוחה

לפני שאתם מרכיבים את העדשות, החזיקו בעדינות את העפעף העליון בידכם הפנויה כדי להימנע ממצמוץ. כשהעדשה מונחת על קצה האצבע המורה של היד השנייה, העזרו בשאר האצבעות כדי למשוך את העפעף התחתון כלפי מטה.

הרכבת העדשה

שמרו על יד יציבה, הביטו קדימה ומקמו את העדשה על העין. כשהעדשה בתוך העין שחררו באיטיות את העפעף ועצמו לרגע את העין כדי לאפשר לעדשה להתיישב במקומה. חזרו על הפעולה בעין השנייה.

 

 

למאמרים נוספים

עגלת קניות

0